2014. november 26., szerda

Cherokee 4 részes szőrmés melegítő szett 98-as - Jelenlegi ára: 3 499 Ft

Eladó a képen látható Cherokee melegítő szett, ami egy cippzáros bundás felsőrészből, két pólóból és egy nadrágból áll!
Mindegyik beleírt mérete 2-3 éves, korrekt méretezésűek!
A bundás felsőrész újszerű állapotú, kivált egy vékonyabb kabátot is, nagyon jó meleg és nagyon szép! Az ujjai kivételével végig bundázott mindenütt, a kapucnija pedig pamutbéléses!
Hozzá illik a két hosszú ujjú póló, a pirosas színűn nem találtam hibát, a krémszínűn van elöl pár apró pötyi, meg egy nagyon halovány kicsi sárga folti a betűnél, próbáltam fotózni, de nem látni... Így raktam el tavaly, most már nem bíbelődnék vele, de egy kezeléssel szerintem ki kell jönnie!
Egyébként nem bolyhosak a pólók, szakadást sem találtam rajtuk!
A naci egy grátisz az egészhez, picit bolyhi és 1-2 alig látható foltot találtam rajta, de bőven használható!
Elmenősnek simán használható de akár bölcsibe vagy oviba is kiváló viselet!
Van Nike cipőm is eladó, mi azzal viseltük : ) illetve egy plüss melegítő pink színben, az is Cherokee : )
Sok ruhát töltöttem fel amiket kinőttünk, nézz szét ha nem sietsz : )


Jelenlegi ára: 3 499 Ft

Az aukció vége: 2014-12-16 15:41
. Cherokee 4 részes szőrmés melegítő szett 98-as - Jelenlegi ára: 3 499 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése