2015. május 26., kedd

MOLETTI ULLA POPKEN FELSŐ TUNIKA 52-54 - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

MOLETTI ULLA POPKEN 2 RÉTEGŰ ÁLLÍTHATÓ VÁLLPÁNTOS KIS TUNIKA
ALUL FEKETE ANYAG +FELÜL LENGE MUSZLIN ANYAG!
HÁTRÉSZ SMOKKOLT , ÍGY NYÚLIK MELLNÉL!!
SZÉP KÖVEKKEL KIRAKVA A MELL DEKOLTÁZSNÁL!
BELEÍRT MÉRET 54!
FIGYELEM!!! JAVÍTÁSRA SZORUL , AZ ANYAG MINTÁJÁBÓL ADÓDÓAN ALIG VETTEM ÉSZRE , DE A KÜLSŐ MUSZLIN ANYAGON VAN EGY FESLÉS! FOTÓZTAM!!! EZT VARRNI KELL! KÉRLEK ENNEK TUDATÁBAN LICITÁLJ!!! KÖSZÖNÖM!
MÁS HIBÁJA NINCSEN!!!!
100% POLYESTER
ERŐS MELLRE JAVASLOM!!!
A CÍMBEN MEGADOTT MÉRETEKET , A MÉRT CM ADATOK ALAPJÁN MÁS MÁRKÁKKAL ÖSSZEHASONLÍTVA ÍRTAM! TERMÉSZETESEN MINDIG A CM ADATOKAT NÉZD , VAGY NYUGODTAN KÉRDEZZ! AZT SZERETNÉM , HOGY JÓ LEGYEN!: )
ÉRDEMES KÖRÜLNÉZNED , MERT RENGETEG MOLETTI TERMÉKEM VAN, A VATERAFUTÁR 2KG-IG 790fT, 2KG FELETT ÉN FIZETEM A TÖBBLETET!
A SZÉLESSÉGNÉL AZ ELSŐ ADAT AZ ALAPÁLLAPOT CM -E, A MAX. CM A KÉZZEL KIHÚZOTT NYÚLÁST MUTATJA!!!
HOSSZA  VÁLLPÁNTTAL 83CM
A PÁNT ALJÁTÓL A MELLRÉSZ A GUMIS RÉSZIG KÖZÉPEN 28CM!!!
HÓNALJSZÉLESSÉG 66-80CM*2!!
MELL ALATTI GUMIS RÉSZ 54-70CM*2
ALUL SZÉLESSÉGE 85CM*2
NYUGODTAN KÉRDEZZ!!  
 
Remélem nem fogsz csalódni termékeimben. Mivel nem vagyok tévedhetetlen, ezért, ha a megnyert termékkel valami gondod támad, kérlek először nekem írj, mindenre van megoldás! Nem szeretnék csalódást okozni!
A pontos postai árat csomagolás után tudom megmondani, ATTÓL FÜGGőEN HOGY ajánlott küldeményként, a mindenkori postai díjszabásnak megfelelő összegért. PAPÍRBA VAGY DOBOZBA/+MIN. 200G/ CSOMAGOLOK!.
A termékeim  általában használtak, ezért megpróbálom a legjobb fotókat készíteni. Az általam felfedezett hibákat a termékleírásban közlöm. Ettől
eltekintve apró hibák előfordulhatnak.
Az új termékeket mindig jelzem már a címben is!!!!
Nézz körül a többi termékem között is, ha találsz valamit  postaköltséget spórolhatsz! Sima levélként csak a vevő felelősségére postázok!
VATERAFUTÁRRAL IS SZÁLLÍTOK!!!



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2015-06-14 23:42
. MOLETTI ULLA POPKEN FELSŐ TUNIKA 52-54 - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése