2015. február 28., szombat

Eredeti Helmut Lang női nadrág ÚJ - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Szeretném eladni HELMUT LANG új, címkés és eredeti nadrégomat.
A terméket USA-ból rendeltem egy megbízható webáruházból (shopbop), eredetisége garantált.
Nekem a mérete sajnos nem lett jó, és nagyon drága lett volna visszaküldeni.
Mérete US4-es, de mindenképp nagyobb mint a szokásos. Azt gondolom a magyar 38 és 40 méretnek mefelelő.
Anyaga: 100% nyári gyapjúvászon, nagyon exkluzív minőségi textil. Szellős, kevéssé gyűrődik, egyáltalán nem beleizzadós.
Egy minimálisan áttetsző. Elől és hátul zsebbel rendelkezik.
Az oldalán egy nagyon pici lyuk keletkezett, amikor pakoltam, ahogy a tartózsákjának a cipzára belekapott.
Nem vészes, lefényképeztem, egy ügyes varrónő szerintem ki tudja javítani.
Egyebekben mindenben hibátlan állapotú, gyönyörű sárga színű, címkés darab.
Az ára a kis szakadás miatt kevesebb. Eredeti teljes ára 400 USD körül volt.
Várom megtisztelő érdeklődésüket


Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Az aukció vége: 2015-03-21 06:53
. Eredeti Helmut Lang női nadrág ÚJ - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése