2014. április 29., kedd

NIVEA, Oriflame, miss sporty sminktermékek - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Ajándékba kaptam az alábbi termékeket, azonban nem használom őket, így aukcióra bocsátom.
Tartalmaz egy NIVEA arclemosó tejet, érzékeny bőrre, mandula-olaj és körömvirág kivonattal, 200 ml-es kiszerelésben, bontatlan állapotban. Bolti ára 800 ft körül mozog. Tartalmaz egy kétoldalú szemceruzát, szintén bontatlan, Oriflame márkájú Vision Eyeliner Duo, 2856 atmosphere.
Az utolsó darab egy miss sporty folyékony korrektor, E és C vitaminnal, sajnos az én bőrömnek picit sötét, ezt onnan tudom, hogy kibontottam, de nem használtam belőle. Színkódja: 003 Dark. A héten bontottam ki, tehát a 24 hónapos lejárati idő mostantól él. Müllerben 895 ft-ba kerül.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2014-05-03 16:31
. NIVEA, Oriflame, miss sporty sminktermékek - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése